![]() |
2003. XI.évfolyam 3.szám |
IPARÁGI TÜKÖR |
Hűségprogram a PicknélMinőség és tradíció
Ezen elképzelésünk továbbgondolása, hogy a PICK SZEGED Rt. 2003. júniustól számtalan értékes ajándékkal jutalmazza hűséges vásárlóit, útnak indítva a PICK Hűségprogramot. A programban minden vásárló részt vehet, aki a minőségi PICK termékeket választja. Az önkiszolgáló pultba kerülő termékek csomagolásán 15, 25, 35 és 45 pontot érő matricákat helyeztünk el, ezeket össze kell gyűjteni és be kell küldeni a megadott címre. A PICK finomságairól összegyűjtött pontok együttműködő partnereink, a Tefal, a Moulinex és a Brendon Babaáruházak termékeire válthatók be. Más oldalról megközelítve a témát, elmondható, hogy a húsipar vezető piaci szereplőjeként a PICK SZEGED Rt. a kommunikációjában is törekszik az élen járni. A hagyományos kommunikációs eszközök széles palettája mellett a CRM (Consumer Relationship Marketing) területén igyekszünk újabb lehetőségeket kiaknázni, amelynek csak közvetett célja az eladásösztönzés. A Hűségprogram másik célja, hogy a fogyasztókat hosszú távon értékes ajándékokkal ösztönözzük arra, hogy minél több PICK terméket fogyasszanak a kitűzött ajándék reményében és folyamatosan figyelemmel kövessék új termékeinket, akcióinkat. A Hűségprogram alapjául a BTL eszközei szolgálnak elsősorban, azonban az ATL körébe tartozó hagyományos médiumokat is felhasználtuk. Első lépésben a már meglévő címlista szereplői kaptak tájékoztatást a programról DM levél formájában. Az ismert célcsoport mellett a többi fogyasztóval a felhasznált kommunikációs eszközök ismertetik a program lényegét, mechanizmusát és a beváltható ajándékokat. A program fogadtatását, ösztönző erejét a félévente kiküldésre kerülő kérdőívek segítségével értékeljük. Június és július hónapban országos óriásplakát kampány hirdeti a programot, emellett a fogyasztói és a szakmai sajtóban is terveztünk megjelenéseket. A választható ajándékokról és a játék hivatalos szabályairól szórólapon és a www.pick.hu honlapon találhatnak az érdeklődők információkat. A weboldalon a játékleírás és az ajándékkatalógus mellett a játékosok megtudhatják aktuális pontszámaikat is. Külön erre a célra hoztunk létre egy információs vonalat, melyen élő operátor segíti az eligazodást a programmal kapcsolatosan. Kereskedőink tájékoztatására sales foldert küldtünk, hiszen a program beindulása közvetetten az ő érdekeiket is szolgálja. Egyes vásárlói csoportok szerepe
|
elöző cikk | újság tartalomjegyzék | következő cikk |
rovatban vissza | rovat tartalomjegyzék | rovatban előre |